Najwięcej witaminy mają świeże, naturalne, domowe soki
Nowa sokowirówka EASY FRUIT z szerokim kominem na całe owoce i systemem Anti Drip
Współczesny konsument codziennie zasypywany jest ofertą zdrowych, naturalnych i odżywczych produktów, dostępnych w szerokiej gamie. Soki owocowe i warzywne kuszą wielością smaków i pięknymi, sugestywnymi opakowaniami. Co zrobić, jeśli wolimy prawdziwy, naturalny i świeży sok, bez konserwantów, sztucznych barwników i dodatku cukru? Nie ma nic prostszego. Wystarczy zapas świeżych owoców i warzyw oraz odpowiednie urządzenie.
Marka Moulinex wychodząca naprzeciw potrzebom nowoczesnego konsumenta wprowadza wciąż udoskonalenia, dzięki którym przygotowanie smacznych i zdrowych posiłków staje się łatwe, szybkie i przyjemne. Nowa sokowirówka Easy Fruit to doskonała odpowiedź na rosnące wymagania klientów.
EASY FRUIT
Nowa sokowirówka Easy Fruit to idealne rozwiązanie dla osób, które w trosce o swoje zdrowie świadomie decydują jakie produkty znajdą się w ich codziennym menu – wybierają najlepsze składniki, jakość i smak. Produkt kierowany jest do miłośników naturalnych soków owocowych i warzywnych, skomponowanych według własnych preferencji. Easy Fruit to produkt dla osób ceniących nie tylko swoje zdrowie, urodę i dobre samopoczucie, ale również troszczących się o swoją rodzinę.
KOMFORT
Nowa sokowirówka Easy Fruit zapewnia zdecydowanie większy komfort w przygotowywaniu domowych soków. Szeroki komin (75 mm) pozwala na wyciskanie soku bezpośrednio z całych owoców bez wcześniejszego ich krojenia. Dodatkową i niezwykle praktyczną zaletą Easy Fruit jest funkcja zapobiegająca kapaniu (SYSTEM Anti Drip). Niezwykle użyteczny design produktu pozwala na bezpośrednie serwowanie soku do szklanki lub dzbanka. Ergonomiczny uchwyt (metalowe ramię blokujące), w który wyposażona jest sokowirówka Easy Fruit, to blokada zapewniająca prawidłowe zamknięcie urządzenia i bezpieczeństwo użycia.
WYDAJNOŚĆ
Nowa sokowirówka Easy Fruit posiada filtr ze stali nierdzewnej oraz 2 prędkości pracy umożliwiające uzyskanie optymalnych rezultatów w zależności od rodzaju owoców i warzyw. Wyposażona jest w duży pojemnik (3L) na miąższ, dzięki któremu możemy przygotować większą ilość soku bez przerywania pracy na opróżnianie przepełnionego pojemnika. Dodatkowo, do dyspozycji mamy niezwykle praktyczny dzbanek z separatorem piany, który umożliwia nam bezpośrednie serwowanie świeżo przygotowanego domowego soku.
EKSKLUZYWNY DESIGN
Marka Moulinex dokłada wszelkich starań, aby jej produkty nie tylko w łatwy i oczywisty sposób pozwalały nam przygotować smaczne posiłki – ważne jest również aby sprzęt, który kupujemy do naszych wnętrz dobrze się w nich komponował. Urządzenia wyprodukowane przez markę Moulinex są więc starannie zaprojektowane zgodnie ze światowymi trendami oraz posiadają wysokiej jakości elementy ze stali nierdzewnej. Atrakcyjny design produktów marki Moulinex sprawia, że są to sprzęty, których nie będziemy chcieli chować w kuchennych szafkach.
Nowa sokowirówka Easy Fruit dostępna jest w trzech wariantach:
z wykończeniem ze stali nierdzewnej w kolorze rubinowym (model JU585G) cena: 349 zł
z wykończeniem ze stali nierdzewnej w kolorze srebrnym
(model JU585D) cena: 349 zł
z wykończeniem w kolorze białym (model JU5813) cena: 279 zł
ZALETY PRODUKTU
Komin na całe owoce (75mm)
Funkcja zapobiegająca kapaniu soku
Bezpośrednie serwowanie do szklanki lub dzbanka
2 prędkości – optymalne rezultaty w zależności od rodzaju owoców i warzyw
3L pojemnik na miąższ
1,25L dzbanek z separatorem piany
Metalowe ramię blokujące
Filtr ze stali nierdzewnej
Moc 700W
MARKA MOULINEX JEST LAUREATEM TYTUŁU SUPERBRANDS POLSKA 2012
Przyznanie tytułu Superbrands Polska 2012 to wyraz uznania dla ponad 50-letniej tradycji i jakości urządzeń gospodarstwa domowego oferowanych na rynku przez Moulinex. Decyzję o nadaniu tego prestiżowego wyróżnienia podjęła Rada Marek – 40 osobowe, niezależne gremium ekspertów w dziedzinie reklamy, marketingu i brandingu oraz – po raz pierwszy w historii projektu – konsumenci. Superbrands to symbol marek o najlepszej reputacji i najwyższej wartości dla konsumentów