Przyjazna zima z pilotem FAAC
Śnieg, mróz, błoto pośniegowe, deszcz – takie warunki atmosferyczne nigdy nas nie zachęcają do wyjścia na zewnątrz, szczególnie gdy musimy się z nimi zmierzyć po wyjściu z ciepłego samochodu.
Pilot FAAC 433 SLH
Otwieranie bramy wjazdowej czy też garażowej pilotem to duża wygoda, w szczególności w okresie zimowym. Pilot otworzy bramę bez konieczności wychodzenia z samochodu. Będzie to jednak możliwe tylko wtedy, gdy siłownik nie będzie przysłonięty śniegiem bądź oblodzony. – W okresie zimy niezwykle ważne jest usunięcie pokrywy śnieżnej z okolic bramy i napędu. Dobrze odśnieżona brama z pewnością będzie dobrze współpracowała z pilotem – wyjaśnia Sławomir Baran, ekspert z firmy FAAC. – Zwróćmy też uwagę czy fotokomórka bezpieczeństwa nie jest przysłonięta przez zalegający śnieg, który może zablokować bramę. Dzieje się tak ponieważ fotokomórki podczerwieni same wykrywają napotkane przeszkody na drodze – dodaje ekspert z FAAC.
Pilot FAAC pracuje z wieloma urządzeniami
Pilotem FAAC 433 Mhz SLH możemy otworzyć bramę nawet z odległości do 150 m. Przy tym pozwala nam on zarządzać bramą wjazdową i garażową. – Taka technologia pozwala dostosować pilot do naszych własnych potrzeb. A dokładniej możemy obsłużyć 2 urządzenia (pilot dwukanałowy) oraz 4 (pilot czterokanałowy) – mówi Baran.
To nie jedyna wygoda na zimową pogodę. Okazuje się, że urządzeniem FAAC może cieszyć się cała rodzina – nie trzeba ograniczać się do jednego pilota. Dzieje się tak ponieważ pilot radiowy firmy FAAC posiada technologię SLH – kod Self Learning Hopping (system opatentowany przez firmę). Co nam to daje? – Pozwala na szybkie rozbudowanie systemu o nowych użytkowników. SLH umożliwia bowiem programowanie pilota od pilota – tłumaczy Sławomir Baran.
Producent pilota nie zapomniał też o takich cechach jak funkcjonalność i wygoda. Zawiera on ochronę przed włamywaczami i uniemożliwia otworzenie bramy z obcego nadajnika. Jest to możliwe dzięki zmiennemu kodowi – zmienia się on za każdym razem przy użyciu pilota.
Designerski pilot sprawdzi się także w każdych warunkach atmosferycznych. Będzie on dobrze pracował nawet przy – 20’C (w lecie przy +55’C).