„N” jak „Nie ma granic dla kreatywności” – rebranding Nowodvorski Lighting
Nowodvorski Lighting już od 27 lat cieszy się zaufaniem klientów i partnerów, rozświetlając wnętrza domów, mieszkań, hoteli czy restauracji. Dzięki innowacyjnemu podejściu oraz kreatywnemu wzornictwu rodzinna firma osiągnęła pozycję lidera sektora dekoracyjnych opraw oświetleniowych w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej. Mocne i unikalne cechy marki podkreśla nowy system identyfikacji wizualnej, opracowany w III kwartale 2021 roku.
Od lat nieszablonowe rozwiązania Nowodvorski Lighting są doceniane zarówno przez klientów indywidualnych, architektów, inwestorów obiektów komercyjnych, jak i partnerów marki.
Lampy Nowodvorski Lighting to więcej niż oprawy oświetleniowe. To mnogość rozwiązań, przełamanie formy i unikatowe rozwiązania, zarówno w obszarze techniki, jak i designu. W ostatnich latach skupiliśmy się na rozwoju zaplecza projektowego i produkcyjnego. Nasze produkty przeszły ewolucję od zwykłych, spełniających jedynie podstawową funkcję lamp, do pomysłowo zaprojektowanych, nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych takich jak System Cameleon – unikatowe rozwiązanie o szerokich możliwościach w zakresie projektowania spersonalizowanego oświetlenia. Nowy kierunek komunikacji wizerunkowej jest odzwierciedleniem filozofii marki – stawia na nieszablonową kreację, odważne, nowoczesne wzornictwo oraz innowacyjne podejście do projektowania, mówi Olga Krywult, współwłaściciel, Nowodvorski Lighting.
Paleta kolorystyczna nowego systemu identyfikacji wizualnej bazuje na ponadczasowym, eleganckim zestawieniu czerni i bieli, które przykuwa uwagę niestandardowymi formami. Charakterystyczna litera „N” w logotypie została zbudowana z dynamicznie przeplatających się wiązek świetlnych, które wyraźnie pokonują ograniczenia i wykraczają poza schematy. Innowacją jest też zastosowanie w komunikacji marketingowej czcionek o różnym stopniu nasycenia. Daje to efekt rozświetlenia tekstów, w jasny i czytelny sposób uwydatniając hierarchię informacji.
Zależy nam, by być blisko klientów, słuchać ich potrzeb, inspirować do odkrywania autorskich rozwiązań, bo nasze produkty to narzędzia w ich rękach. To oni są twórcami, kreatorami tych pięknych przestrzeni, którymi później wszyscy się zachwycamy. I o tym jest też nasz nowy system identyfikacji – możesz nam zaufać. Jesteśmy obok – inspirując, podpowiadając i stwarzając możliwości do rozwoju Twojej wizji, dodaje Olga Krywult.
Projekt nowej identyfikacji wizualnej marki Nowodvorski Lighting przygotowała agencja Midea sp. z o.o.