Firma LG planuje zostać liderem branży oferując telewizory OLED
Podczas CES 2013 w Las Vegas, Havis Kwon – Prezes i Dyrektor Generalny firmy LG Electronics, przedstawił wizję firmy oraz wyraził przekonanie, że LG zajmie czołową pozycję na rynku telewizorów nowej generacji.
„Rok 2013 jest bardzo ważny dla LG Electronics, ponieważ wyznacza początek nowej ery na rynku telewizorów.” powiedział H. Kwon. „Produkty przełomowe, takie jak np. telewizory z technologią OLED i Ultra HD, pozwalają na zajęcie silnej pozycji, dzięki której LG może stać się liderem branży. Nasze telewizory Ultra HD 4K, znacznie wyprzedzające konkurencję oraz telewizory OLED, gwarantują nam szybkie wejście na rynek masowy, na którym szybkość działania jest niezbędna do odniesienia sukces.”
Wykorzystanie szansy związanej z ogólnoświatową premierą telewizorów OLED
Zgodnie z wypowiedzią W. Kwona, aby umocnić pozycję na rynku telewizorów OLED, już w pierwszym kwartale 2013 LG Electronics wprowadzi 55-calowy TV OLED do sprzedaży w Ameryce Północnej, Ameryce Środkowej i Południowej, Europie oraz Azji. LG zintensyfikuje prace badawczo-rozwojowe oraz inwestycje związane z technologiami telewizorów OLED, a także wzmocni działania marketingowe tak, aby konsumenci dostrzegli silne powiązanie między technologią OLED a firmą LG.
We współpracy ze spółką LG Display, firma będzie też kontynuować rozwój i doskonalenie metod produkcyjnych, tak aby umocnić swoją pozycję w segmencie, w którym sprzedaż będzie szybko rosła przez najbliższe dwa lub trzy lata.
Pozycja lidera telewizorów Ultra HD, dzięki zróżnicowanej linii produktów LG wzmocni swoją pozycję na rynku dzięki nowym rozmiarom telewizorów, które dołączą do serii Ultra HD. Pierwszy 84-calowy model (84LM9600) telewizora z technologią Ultra HD, zaprezentowany został na targach CES w 2012 roku. Podczas tegorocznych targów, firma LG pokazała nowe 55- i 65- calowe modele, które trafią do sprzedaży w 100 krajach. 84-calowe telewizory Ultra HD TV obecne w 40 krajach, pozwoliły LG Electronics odegrać kluczową rolę w promocji technologii Ultra HD.
Podczas targów CES 2013 LG poinformowało również o podpisaniu umowy na programy w jakości Ultra HD z największym nadawcą w Korei – KBS (Korea Broadcasting System) oraz o planowanym partnerstwie z kolejnymi globalnymi nadawcami i dostawcami usług.
Lider treści na platformie Smart TV
Tegoroczne innowacje: jeszcze bardziej intuicyjna obsługa, ulepszony interfejs użytkownika oraz zaawansowana funkcja SmartShare, pozwalająca kopiować lub przenosić treści na kilka urządzeń, pokazują ogromne zaangażowanie firmy LG w rozwój Smart TV. Ponadto LG zaprezentowało ulepszoną wersję słynnego pilota Magic Remote, który pozwala użytkownikom jeszcze łatwiej sterować pracą ich urządzenia. Nowy Smart TV od LG, to również płynna praca urządzenia oraz niespotykana dotąd jakość obrazu, możliwa dzięki ulepszonemu CPU oraz procesorowi graficznemu.
LG planuje kontynuować strategiczne partnerstwo z globalnymi nadawcami, dostawcami usług oraz firmami IT, oferując najlepszej jakości telewizory Smart TV oraz inne usługi. Co więcej, firma planuje zwiększyć swoje wysiłki w dostarczaniu rozrywki dopasowanej do potrzeb i upodobań danego regionu jak również zwiększyć ilość transmisji na żywo, tak aby spełnić oczekiwania użytkowników Smart TV na całym świecie.