Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Technologiczna Ekstraklasa Nice

Wsparcie sportu od lat wpisane jest w strategię marketingową firmy Nice. Piłka nożna to najpopularniejszy sport w Polsce, którym zainteresowanie deklaruje nawet 60% osób interesujących się sportem. Z kolei polska T-Mobile Ekstraklasa każdego roku podnosi swój poziom, profesjonalizm oraz wartość medialną. Dlatego firma Nice zdecydowała się na uruchomienie reklamowej kampanii wizerunkowej związanej z rozgrywkami ligi polskiej.

– To dla nas kolejny krok na drodze realizacji strategii firmy. Nasze produkty to już od dawna technologiczna ekstraklasa, dlatego powiązanie z piłkarską najwyższą klasą rozgrywkową wydaje się oczywiste. Dzięki kampanii reklamowej przy okazji meczów T-Mobile Ekstraklasy pragniemy prezentować, jak bardzo zaawansowane technologiczne są nasze produkty. Nasz spot reklamowy w pełni pokazuje, jak bardzo stawiamy na innowacyjność i nowoczesność – mówi Adam Krużyński, Dyrektor Zarządzający Nice Polska. Przed rozpoczęciem drugiej połowy wszystkich meczów T-Mobile Ekstraklasy (ponad 300 spotkań!) telewidzowie będą mogli okazję obejrzeć spot reklamowy Nice. Podobnie będzie po zakończeniu każdego ze spotkań. Spot będzie emitowany bez względu na antenę, na której będzie prowadzona transmisja meczu. Oznacza to, że reklamy Nice będą widoczne nie tylko w Canal+ oraz kanałach sportowych Polsatu, ale także w Telewizji Polskiej i na antenie Eurosport 2. Głosu w spocie reklamowym Nice użyczył jeden z największych specjalistów od T-Mobile Ekstraklasy, komentator Canal+, szef redakcji sportowej platformy NC+, Tomasz Smokowski. – Śmiejemy się z Andrzejem Twarowskim, że kiedy zaczynaliśmy pracować przy naszej lidze, wyglądała ona jak niewyedukowana, zahukana, źle ubrana i umalowana panna z prowincji, a teraz to brzydkie kaczątko zmieniło się nie do poznania: ładna, atrakcyjna, znająca kilka języków, a i strój nie od parady… Możemy się tylko cieszyć. Zawsze przyjemniej jest pracować przy produkcie, który prezentuje się godnie – zauważa Smokowski.

Screen_spot

Głównym przesłaniem sportu jest technologiczne zaawansowanie produktów Nice. Skupieni w szatni zawodnicy słuchają rad trenera, który rozrysowuje na tablicy skomplikowany schemat gry. To ustawienie po chwili zmienia się w obraz siłownika oraz bramy przesuwnej znany z kampanii „Serce bramy”. Reklamę można zobaczyć tutaj: http://youtu.be/wok6m9FenOw. Rozgrywki T-Mobile Ekstraklasy rozpoczęły się w miniony piątek. W sezonie 2013/2014 tytułu mistrzowskiego bronią piłkarze warszawskiej Legii.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *