Na stronie wnetrzadomow.pl mogą występować wpisy o charakterze reklamowym.

Udany debiut marki Ø NAS na targach Warsaw Home

Modułowe meble, funkcjonalne aranżacje, inspirujące stoisko – tak na targach Warsaw Home zaprezentowała się nowa na polskim rynku mebli łazienkowych marka Ø NAS.

Głównymi tematami, przyświecającymi aranżacji stoiska były modułowość i ekologia. Ekologia jest na stałe wpisana w strategię producenta – firmy Deftrans. I nie jest to jedynie trend ostatnich miesięcy. Od prawie 25 lat do coraz większej dbałości o środowisko naturalne i racjonalną eksploatację zasobów naturalnych zobowiązuje firmę bliskość Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy i obszarów „Natura 2000”.

Modułowość kolekcji mebli łazienkowych marek Defra i Ø NAS, zaprezentowanych na targach Warsaw Home, to najnowsza propozycja firmy. Pozwala ona w pełni samodzielnie definiować funkcjonalność i tworzyć zindywidualizowaną aranżację łazienki, tak by spełniała ona wszystkie potrzeby i najskrytsze marzenia jej użytkowników.

Wyjątkowe modułowe meble z kolekcji STILLA i TORINO, zaprezentowane w towarzystwie pięknych grafik odnoszących się do natury i inspirujących, starannie dobranych kolorów, zachwycały swą funkcjonalnością, różnorodnością elementów, wykończeniem i aranżacjami stworzonymi dla trzech wielkości łazienek: S, M i L.

Odwiedzający stoisko Defra i Ø NAS projektanci, architekci, partnerzy biznesowi i klienci z entuzjazmem przyjęli propozycje łazienkowe stworzone z myślą o funkcjonalnym urządzeniu każdej łazienki – od najmniejszej łazienki gościnnej, po salon kąpielowy. Różnorodne aranżacje stworzone z elementów modułowych kolekcji Stilla, Torino i Multi Glass, marki Ø NAS, przyciągały wzrok i zaskakiwały zastosowanymi funkcjonalnymi rozwiązaniami.

Możliwość dowolnego układania i aranżowania mebli łazienkowych stanowiła miłą odmianę dla odwiedzających, przyzwyczajonych do tradycyjnych zestawów łazienkowych. Już w trakcie trwania targów mogli oni, korzystając z tablicy magnetycznej z magnesami imitującymi poszczególne bryły, stworzyć własne, wymarzone układy mebli do łazienki.

Szczególny zachwyt wzbudziła zielona aranżacja stworzona z szafek z kolekcji GUADIX, marki Defra. Choć Guadix przede wszystkim jest kolekcją mebli łazienkowych, to prezentując ten niecodzienny układ, autorzy aranżacji pragnęli podkreślić modułowość i różnorodność zastosowania mebli marki Defra.

Zastosowana kolorystyka w połączeniu z funkcjonalnym układem miejsc wypoczynkowych i przeznaczonych do rozmów, sprawiły, że setki odwiedzających stoisko doskonale się czuło w otoczeniu mebli łazienkowych marek Defra i Ø NAS. A przecież o to chodzi, by w swojej łazience czuć się komfortowo i wygodnie.

Zainteresowanie, jakim cieszyły się modułowe meble łazienkowe marki Ø NAS i Defra na targach Warsaw Home jeszcze bardziej przekonuje, że jest to oferta doskonała dla każdego klienta i będzie jednym z wiodących trendów wyposażenia łazienek w nadchodzącym roku.

Więcej o targach i kolekcjach marek Ø NAS i Defra na stronach www.o-nas.eu i www.defra.pl

Zachęcamy do obejrzenia filmu o możliwościach aranżacyjnych kolekcji STILLA na http://bit.ly/STILLA-zobacz-film

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *