Dekorian – sztuka aranżacji wnętrz
Produkty do wykończenia i wyposażenia wnętrz z najwyższej światowej półki do niedawna były dostępne głównie w rozproszonych po Warszawie butikach. Nową jakością na rynku wnętrzarskim jest dynamicznie rozwijająca się sieć salonów Dekorian. Oferuje ona pod jednym dachem ekskluzywne marki farb, podłóg, wykładzin czy tapet. Jest obecna już w 12 największych miastach, co zwiększa dostępność doskonałej jakości produktów klientom indywidualnym z całej Polski. Koncept zastosowany w salonach Dekorian ułatwia też pracę architektom, którzy korzystając z bogatego portfolio produktów, mogą kompleksowo zaprojektować luksusowe wnętrze w każdym stylu.
Tworzenie pięknych wnętrz jest prawdziwą sztuką. Wymaga odpowiednio wyselekcjonowanych materiałów, komfortowych warunków pracy, a przede wszystkim wiedzy i wyobraźni autora. W Dekorianie mają pełną świadomość przebiegu tego procesu. Bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży wnętrzarskiej, opracowali unikatowy na polskim rynku model firmy odpowiadającej na potrzeby najbardziej wymagających klientów indywidualnych, architektów i projektantów wnętrz. Kluczem do sukcesu Dekoriana jest kompleksowa oferta, obejmująca najwyższej klasy produkty do wykończenia wnętrz.
Obecnie składają się na nią m.in.:
– kanadyjskie farby PARA,
– szwedzkie farby SCALA,
– belgijskie tapety OMEXCO oraz tapety innych uznanych europejskich producentów,
– kanadyjskie podłogi TORLYS,
– wykładziny rezydencjalne EPIC CARPET,
– austriackie okładziny ścienne SIBU,
– podłogi dębowe NOBIFLOOR,
– włoskie tynki dekoracyjne METROPOLIS.
Dostępność tych starannie dobranych marek wnętrzarskich pod jednym dachem jest istotnym udogodnieniem zarówno dla klientów indywidualnych, jak i architektów wnętrz. Dzięki wyjątkowo fachowej i życzliwej obsłudze oraz szerokiemu wachlarzowi wzorników i próbek materiałów dekoracyjnych, zakupy w sieci salonów Dekorian są przyjemne i przebiegają w komfortowej atmosferze.
Marce Dekorian przyświeca otwartość na realizację indywidualnych próśb oraz niestandardowych zamówień klientów. Dodatkowo angażuje się ona w akcje o charakterze kulturalnym i edukacyjnym. Poprzez inicjowanie takich projektów jak Dekorian Lab czy Konkurs „Młode Wnętrze”, aktywnie wspiera ona rozwój talentów młodych kreatorów wnętrz oraz propaguje wiedzę na temat tej dziedziny życia. W ten sposób Dekorian przyczynia się do tego, że Polacy z roku na rok mieszkają coraz lepiej i piękniej.